Serpent Pictures
Etusivu :: Tietoa :: Projektit :: Vieraskirja

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Toukokuu 23, 2013, 17:45:21

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Tunnukset, joilla ei ole oltu kirjautuneina yli 180 päivään, poistetaan kahden viikon kuluttua sähköposti-ilmoitusviestin lähetyksestä.
Zathor valvoo tilannetta!
4065 viestiä 163 aihetta kirjoittanut 14 jäsentä
Uusin jäsen: Masselhoff
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
Serpent Pictures  |  Finnish  |  Yleinen keskustelu (Valvoja: Ishmael)  |  Aihe: Itkua koskien sivustoa « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 4 » Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Itkua koskien sivustoa  (Luettu 5424 kertaa)
Zathor
Vieras
« : Marraskuu 27, 2005, 13:16:46 »

Tämä on tällainen valituspalsta johon kukin lisätköön mikä teitä harmittaa Serpentin sivulla tai videoissa jne... Itseäni on jo kauan harmittanut seuraavat asiat:

Syysprojekti:
Syysprojektin sivulle niitä kuvia ja sassiin! Ollaan tässä jo ooteltu kauan niitä ja olisi niin mukavaa saada kuvia sinne ja katsella mukavia talvikuvia joita ei olekaan vielä Serpentin sivulla ollenkaan. Hymyilee

Kotisivu:
Tuo Copyright 2003-2004 kusee Serpentin sivulla tuolla alalaidassa. Uskon, että sinulla on paljon hommia, Aki, ja et jaksaisi millään, mutta ajattele minua ja Tismiä kun vaihdat siihen 2005 tai joskus jopa 2006.

Videoista:
QuickTime Player haiskahtaa eikö noita videoita voisi pistää .wmv tai .avi muotoon, jotta yhä useammat ja useammat henkilöt voivat katsoa videoitamme ja oksentaa näppäimistönsä päälle?

-EDIT-

Ishmael:
Tämä poika mainostanee tätä foorumia kaikenlaisille pissaliisoille ja sitten ne tulee ja rekisteröityy tänne ja ei saa mitään aikaiseksi. Todella harmillista ja minua häiritsee ihan tajuttomasti.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 05, 2007, 08:40:38 kirjoittanut Zathor » tallennettu
Ishmael
Moderator
Ihmemies

tkx24@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : Marraskuu 27, 2005, 16:16:14 »

Älä nyt Hannua ala perhana Näyttää kieltä En minä niitä tänne raahannut. Ihan ite ne kyllä aika pitkälti rekisteröity ja raahasi kavereitaan jotka sitten ei tee mitään. Ehdotan sääntöihin muutosta... Parin tai vähemmän postin rekisteröityjien tunnukset poistetaan joskus kuuden idlaamiskuukauden jälkeen ellei ole syytä olettaa että ko. henkilö aikoo vielä postailla. Vai?
tallennettu

It's a fine line, between stupid and clever.

Tommi Kivistö,
Serpent Pictures
Zathor
Vieras
« Vastaus #2 : Marraskuu 27, 2005, 17:39:05 »

Parin tai vähemmän postin rekisteröityjien tunnukset poistetaan joskus kuuden idlaamiskuukauden jälkeen ellei ole syytä olettaa että ko. henkilö aikoo vielä postailla. Vai?

Ehdotin tuota jo AJA:lle. Ne jotka on ollut päälle puolivuotta kateissa voidaan eliminoida.
tallennettu
Hullu_Reizka
Ihmemies

Gotta ride my bicycle!

arihuuskonen@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3 : Marraskuu 27, 2005, 20:52:20 »

Hajotuttaa tuo movi kyllä. Ei teillä kuitenkaan ole mac käyttäjiä niin paljoa että sitä kannattaisi käyttää. Ja jos haluaa tuommosen playerin niin wmvllekin on olemassa playeri, ja divxnkin uskoakseni saa noin pyörimään. Juttu on siinä itse että mielummin lataa koneelle kun kattelee pikkukuvasta selaimen kautta. Ni. Formaatti vaihtoon tuleviin prokkiksiin.
tallennettu
Ishmael
Moderator
Ihmemies

tkx24@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : Marraskuu 27, 2005, 23:16:11 »

Minulla ei videoista oo valittamista kun lataan ne jokatapaukessa koneelle ja katon sillä mikä ne avaa...

Taitaa tossa movipolitiikassa ola jotain Microsoft-vastaisuutta? Näyttää kieltä
tallennettu

Tommi Kivistö,
Serpent Pictures
AJA
Administrator
Mace Windu, Windu, Mestari Windu, Jedimestari Windu

aki_ahonen@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #5 : Marraskuu 28, 2005, 02:04:27 »

Syysprojektin sivulle niitä kuvia ja sassiin! Ollaan tässä jo ooteltu kauan niitä ja olisi niin mukavaa saada kuvia sinne ja katsella mukavia talvikuvia joita ei olekaan vielä Serpentin sivulla ollenkaan. Hymyilee

Olen muistaakseni maininnut, ainakin jollekin, että kuvia tulossa sitten kun matskuja on koneella. Silloin joskushan sulle lähetin mallikuvan millasilla saisit pärjätä jos kuvia sinne haluaisit eikä onneksi kelvannut Näyttää kieltä

Tuo Copyright 2003-2004 kusee Serpentin sivulla tuolla alalaidassa. Uskon, että sinulla on paljon hommia, Aki, ja et jaksaisi millään, mutta ajattele minua ja Tismiä kun vaihdat siihen 2005 tai joskus jopa 2006.

Näyttää kieltä

QuickTime Player haiskahtaa eikö noita videoita voisi pistää .wmv tai .avi muotoon, jotta yhä useammat ja useammat henkilöt voivat katsoa videoitamme ja oksentaa näppäimistönsä päälle?
Taitaa tossa movipolitiikassa ola jotain Microsoft-vastaisuutta? Näyttää kieltä

No, ei nyt ehkä ihan suoraan... WMV:tä vaan olen vihannut kun sen kanssa on useimmiten ollut ongelmia. Realvideotkin on parempia Hymyilee leveästi ...ainaki melkein. Olen kyllä joskus harkinnut että pistäisin sekä movina että wmv:nä, mutta en mä nyt niitä uudelleen jaksa alkaa pakkaamaan Näyttää kieltä Laatukin olisi huonompaa kuin esterin pyllyllä piirrettynä. Mutta ehkä tulevaisuudessa kun saittiakin uusii.

Ishmael:
Tämä poika mainostanee tätä foorumia kaikenlaisille pissaliisoille ja sitten ne tulee ja rekisteröityy tänne ja ei saa mitään aikaiseksi. Todella harmillista ja minua häiritsee ihan tajuttomasti.
Älä nyt Hannua ala perhana Näyttää kieltä En minä niitä tänne raahannut. Ihan ite ne kyllä aika pitkälti rekisteröity ja raahasi kavereitaan jotka sitten ei tee mitään. Ehdotan sääntöihin muutosta... Parin tai vähemmän postin rekisteröityjien tunnukset poistetaan joskus kuuden idlaamiskuukauden jälkeen ellei ole syytä olettaa että ko. henkilö aikoo vielä postailla. Vai?

Mikä ihme siinä nyt ärsyttää Näyttää kieltä Mitä se sua ees kiinnostaa jos jotkut ei viestittele... vai käytkö joka päivä tuijottamassa rekisteröityneiden listaa ja irvistelet niille kaikille jotka ei ole viestitelleet? Turhaa vaivaa ruveta niitä poistamaan... ja jos se Zathoria häiritsee niin siinä on jo kaksi hyvää syytä Hymyilee leveästi ...paitsi mörssöni... sen poistan samantien, ygh...
tallennettu

“And you'll be dazed by the haze of blazing praise, arrays of ways to rephrase those were the days.”

Aki Ahonen,
Serpent Pictures
Zathor
Vieras
« Vastaus #6 : Marraskuu 28, 2005, 14:50:17 »

Mikä ihme siinä nyt ärsyttää Näyttää kieltä Mitä se sua ees kiinnostaa jos jotkut ei viestittele... vai käytkö joka päivä tuijottamassa rekisteröityneiden listaa ja irvistelet niille kaikille jotka ei ole viestitelleet? Turhaa vaivaa ruveta niitä poistamaan... ja jos se Zathoria häiritsee niin siinä on jo kaksi hyvää syytä Hymyilee leveästi ...paitsi mörssöni... sen poistan samantien, ygh...

En vaan kestä että meidän peelofoorumi on nyt pissispeelofoorumi Näyttää kieltä Ja pakko vaan keksiä jotain whine aihetta Hymyilee leveästi

Voisit tehdä noille Star Wars koosteille jotain kun ne on niin huonolaatuisia ja niistä ei saa sitten millään mitään selvää. Niistä ei ole kenellekään iloa. Vieraat ei jaksa katsoa niitä huonon laadun takia... Näyttää kieltä
tallennettu
AJA
Administrator

aki_ahonen@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #7 : Marraskuu 28, 2005, 16:06:45 »

Voisit tehdä noille Star Wars koosteille jotain kun ne on niin huonolaatuisia ja niistä ei saa sitten millään mitään selvää. Niistä ei ole kenellekään iloa. Vieraat ei jaksa katsoa niitä huonon laadun takia... Näyttää kieltä

Ei tartte katsoa, jos ei jaksa Näyttää kieltä ...ja sitä paitsi tota parempaa laatua ei niihin irtoa, kuten olen varmaan siitäkin jo sanonut joskus vuosimiljoona sitten. Epävarma
tallennettu

“And you'll be dazed by the haze of blazing praise, arrays of ways to rephrase those were the days.”

Aki Ahonen,
Serpent Pictures
Godlike
Team member
Ihmemies

Keep It Real, Keep It Finnish

joni_ahonen@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #8 : Marraskuu 29, 2005, 03:54:21 »

Minua nakertaa 1 asia mielettömästi, ja syyllistyn siihen itsekin, DFRn edistymättömyys. Mutta turha tässä kai on itkeä kun ei se siitä mihinkään kuitenkaan kehity Näyttää kieltä
tallennettu

Joni Ahonen -
Serpent Pictures

"Sepä se!"
Ishmael
Moderator
Ihmemies

tkx24@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #9 : Marraskuu 29, 2005, 10:06:26 »

Tuo linkki tänne foorumiin on muuten aika lahjakkaasti piilotettu... Siihen vois keksiä jonkun patentin?
tallennettu

Tommi Kivistö,
Serpent Pictures
flower
Vieras
« Vastaus #10 : Marraskuu 29, 2005, 10:22:41 »

Voi voi nyt on kyllä tullu Ishmael rukalle pahaa palautetta... mutta miettikääs jätkät, ehkä kuitenkin useimmilla pissaliisoilla on parempaakin tekemistä..siis ei pahalla. Tällasia no-life -monstereita se vaan tänne raahaa  Näyttää kieltä
tallennettu
Godlike
Team member
Ihmemies

Keep It Real, Keep It Finnish

joni_ahonen@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #11 : Marraskuu 29, 2005, 16:20:37 »

Toisin kuin Zathor, olen sitä mieltä että hyvä vaan kun raahaa Hymyilee Montas uutta naamaa Zathor on tänne raahannut Näyttää kieltä
tallennettu

Joni Ahonen -
Serpent Pictures

"Sepä se!"
AJA
Administrator

aki_ahonen@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #12 : Marraskuu 29, 2005, 16:58:18 »

Ainakin mörssönin... joka on siis nyt potkittu pois ja hyvä niin. Kukkaiskansaa tänne ennemmin kaivattaisiinkin kuin mitään räkänokkia Pyörittää silmiään
tallennettu

Aki Ahonen,
Serpent Pictures
Zathor
Vieras
« Vastaus #13 : Marraskuu 29, 2005, 18:01:56 »

Toisin kuin Zathor, olen sitä mieltä että hyvä vaan kun raahaa Hymyilee Montas uutta naamaa Zathor on tänne raahannut Näyttää kieltä

Tonza, Pamboza, DaZista ja Morchon Hymyilee leveästi Niistäkään kukaan kirjoittele, mutta eipähän ole pissaliisoja Hymyilee leveästi
tallennettu
Zathor
Vieras
« Vastaus #14 : Marraskuu 29, 2005, 18:02:32 »

Voi voi nyt on kyllä tullu Ishmael rukalle pahaa palautetta... mutta miettikääs jätkät, ehkä kuitenkin useimmilla pissaliisoilla on parempaakin tekemistä..siis ei pahalla. Tällasia no-life -monstereita se vaan tänne raahaa  Näyttää kieltä

Eli sitä paremmalla syyllä jättäköön pissaliisat rekisteröitymättä.

-EDIT-

OMG! Onnistuin tuplapostaamaan.. Rikoin sääntöjä joita kukaan muukaan ei noudata Näyttää kieltä Aika hitaasti kyllä toimii tämä foorumi, voisit AJA tehdä tälle jotain Itkee

-EDIT-

Ja ei luoja mua kyrsii kun väki kirjottaa oman nikkinsä pienellä alkukirjaimella Vihainen
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2005, 18:22:17 kirjoittanut Zathor » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 » Tulostusversio 
Serpent Pictures  |  Finnish  |  Yleinen keskustelu (Valvoja: Ishmael)  |  Aihe: Itkua koskien sivustoa « edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!