Serpent Pictures
Etusivu :: Tietoa :: Projektit :: Vieraskirja

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Toukokuu 21, 2013, 12:00:43

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Tunnukset, joilla ei ole oltu kirjautuneina yli 180 päivään, poistetaan kahden viikon kuluttua sähköposti-ilmoitusviestin lähetyksestä.
Zathor valvoo tilannetta!
4065 viestiä 163 aihetta kirjoittanut 14 jäsentä
Uusin jäsen: Masselhoff
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
Serpent Pictures  |  Finnish  |  Yleinen keskustelu (Valvoja: Ishmael)  |  Aihe: PROG4M3R ja ÜBER 1337 PELIT!!! « edellinen seuraava »
Sivuja: « 1 2 3 » Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: PROG4M3R ja ÜBER 1337 PELIT!!!  (Luettu 4416 kertaa)
Ishmael
Moderator
Ihmemies

tkx24@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #15 : Lokakuu 21, 2004, 15:51:32 »

Ultimate Doom, Doom 2, Final Doom, Heretic, Hexen, Quake... saisivat tehdä lisää tuommoisia pelejä, nuo kun on tullut vaikeimmalla (inhimillisellä) vaikeusasteella jo useampaan kertaan (Ainakin melkein kaiki) räiskittyä läpi... Ja jumaleissön mitkä nostalgiat pamahti kun tossa vähän aikaa sitten Quaken löysin ja ekan kerran pistin New Gamea... Sama kaikkien kanssa, aina kun löysi "ekaa kertaa" uuden aseen tai tuli uuteen kenttään tai tapas uuden vihollisen tai jotain...

Ja tietty on olemassa Hexen 2 ja Quake 2, jotka nekin on jo useaan kertaan tullu läpi pyörittyä...

Ja öf köörs Starcraft!

Uusista peleistä ainut mikä minuun on kolahtanut on Halo, ja sitäkin viimeksi pelasin joskus kesälomalla... Ja Unreal Tournament 2004 vaikuttaa demonsa perusteella varsin kiinnostavalta.

Ei mitään SOFfeja tai CSiä... ne pehmentää pään (Ei pahalla, en minä ole niitä koskaan pelannut, enkä toistaiseksi pelaakaan, niin ei minua siellä se haittaa, mutta kun mokomat raahataan ihan "julkisiin" paikkoihin sun muihin)... (pikkusisko on kirjautuneena meseen, ja siinä paistaa erään nimen perässä "Cs RULZ 4EVER!!!!!!!", YÖK! Eikö ihmiset osaa enää kirjottaa?)
tallennettu

It's a fine line, between stupid and clever.

Tommi Kivistö,
Serpent Pictures
Godlike
Team member
Ihmemies

Keep It Real, Keep It Finnish

joni_ahonen@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #16 : Lokakuu 21, 2004, 16:04:09 »

Ultimate Doom, Doom 2, Final Doom, Heretic, Hexen, Quake... Ja tietty on olemassa Hexen 2 ja Quake 2, jotka nekin on jo useaan kertaan tullu läpi pyörittyä...
Kyllä, siinä on legendaarisia pelejä jokainen. Itse lisäisin tuohon vielä Duke Nukem 3D:n ja Shadow Warrior:in. Ja onhan Heretic2:kin, mutta se kieltämättä pilattiin liialla Tomb Raidermaisuudella.
Ja öf köörs Starcraft!
Ja tämäkin, sitä tuli aikansa pelattua, nyt se hiljalleen vajoaa hautaan (minun osaltani)...
tallennettu

Joni Ahonen -
Serpent Pictures

"Sepä se!"
Zathor
Vieras
« Vastaus #17 : Lokakuu 21, 2004, 16:45:23 »

Ja Warcraft III on myäs kiva. Varsinkin Frözen thröön.

Uu jeah! Varsinkin kun äsken pelasin 200. häviöni ja senkin pelasin Tonzan kanssa "arranged teamissa". Näyttää kieltä

Jees poks Warcraftit on kans tosi hotteja, ja yleensä strategia pelit on mukavaa ajan vietettä. Muuten muuten, Tonza ja Zathor, bongaako teitä koskaan joltain tietyltä servulta pelailemassa CoDia, nimimerkit? Tonza ja Zathor?

Ja CoD nickimme ovat ^8sFa.^7Tonza ja ^8sFa.^7Zathor, jotka kuitenkin pelatessa näkyy jotain tyyliin sFa.Tonza

Ei mitään SOFfeja tai CSiä... ne pehmentää pään (Ei pahalla, en minä ole niitä koskaan pelannut, enkä toistaiseksi pelaakaan, niin ei minua siellä se haittaa, mutta kun mokomat raahataan ihan "julkisiin" paikkoihin sun muihin)... (pikkusisko on kirjautuneena meseen, ja siinä paistaa erään nimen perässä "Cs RULZ 4EVER!!!!!!!", YÖK! Eikö ihmiset osaa enää kirjottaa?)

Jeah! CS ei tueta! Sentään jotain tasoa pitää nykyaikana pelattavilla peleilläkin olla Näyttää kieltä

-EDIT-

Meitsi kyllä nautti Doom3 yksinpelistä, mutta moninpeli siinä oli aika paska omasta mielestä. Nyt odotan veitikka pystyssä, että Doom3 co-op modi julkaistaan jospa siitä sais jotain irti Pyörittää silmiään
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 21, 2004, 19:50:32 kirjoittanut Zathor » tallennettu
Ishmael
Moderator
Ihmemies

tkx24@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #18 : Lokakuu 21, 2004, 22:53:11 »

Itse lisäisin tuohon vielä Duke Nukem 3D:n ja Shadow Warrior:in. Ja onhan Heretic2:kin, mutta se kieltämättä pilattiin liialla Tomb Raidermaisuudella.

Oyh, olin unohtanut! Mahtavia pelejä nekin, aeewan.. läpi tullut jo riehuttua... ta no, TheGate -lisäossa/jaksossa/modissa/jossain (Duken lisäosa siis...) olen (kas vain) jumissa, enkä viitsi heittää dnclippejä kehiin ja jatkaa sitten... kyllä minä sen kohdan olin aikasemmin päässyt :| Ja tuo Heretic2 ei screenshottien perusteella minua ole oikein innostanut...

Meitsi kyllä nautti Doom3 yksinpelistä, mutta moninpeli siinä oli aika paska omasta mielestä. Nyt odotan veitikka pystyssä, että Doom3 co-op modi julkaistaan jospa siitä sais jotain irti Pyörittää silmiään

Tuli tuossa tänään pelattua tuon Demo läpi (hädin tuskin kone pyöritti, ikkunassa 800x600 (Fullscreeni ei pentele toimi... äänet kuulu mutta mitään ei näkyny...) parhaimmilla kai jotain 30 fps, mutta erittäin usen siinä 15-20fps ja aina kun jotain tuli vastaan niin varmaan 5fps, meni väistelyn ja tähtäämisen maku kun tulipallot mössähti naamaan kun oli ehtiny vasta nähdä vilauksen örvelöstä...) ja kyllä se aika kiva... jos nyt ei laske sitä kun vihollisia pulppuaa seinistä ja taskulampun käyttö on hidasta ja hankaa... voisi olla siinä semmoinen "Last used weapon" nappi niinkun on Half-Lifessä ja kai Unreal Tournamentissa...
tallennettu

Tommi Kivistö,
Serpent Pictures
Zathor
Vieras
« Vastaus #19 : Lokakuu 22, 2004, 00:36:31 »

Tuli tuossa tänään pelattua tuon Demo läpi (hädin tuskin kone pyöritti, ikkunassa 800x600 (Fullscreeni ei pentele toimi... äänet kuulu mutta mitään ei näkyny...) parhaimmilla kai jotain 30 fps, mutta erittäin usen siinä 15-20fps ja aina kun jotain tuli vastaan niin varmaan 5fps, meni väistelyn ja tähtäämisen maku kun tulipallot mössähti naamaan kun oli ehtiny vasta nähdä vilauksen örvelöstä...) ja kyllä se aika kiva... jos nyt ei laske sitä kun vihollisia pulppuaa seinistä ja taskulampun käyttö on hidasta ja hankaa... voisi olla siinä semmoinen "Last used weapon" nappi niinkun on Half-Lifessä ja kai Unreal Tournamentissa...

Juu.. Taskulampun käyttö on mun koneella ainakin nopeaa ja siinä on aina sellanen 100fps ellei enemmänkin ja "Last used weapon" on ainakin Doom3 kokoversiossa. Ja itse oon onnistunut tulipalloja väistelemään helposti.. Vaikeampaa väistellä kun vihollinen ampuu jollain kyykky mg:llä persiiseen..

Ja eipä niitä nyt ihan seinistä niitä vihollisia tule.. Seinien ja ovien läpi ja rööreistä. Mielestäni pelissä on aevan mahtava tunnelma ja jos pitäisin housuja yleensä jalassani kun pelailin niin niissä olisi pii-iiitkä ruskea jälki..
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2004, 00:39:12 kirjoittanut Zathor » tallennettu
Godlike
Team member
Ihmemies

joni_ahonen@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #20 : Lokakuu 22, 2004, 09:13:04 »

No itseasiassa siinä on niitä viholliskaappeja joista seinä aukeaa ja mörssäri pamahtaa kimppuun joten kai ne vähän seinistäkin tulee (itse olisin poistanut mokomat, vaikka peli on Doom, niin ei sen sitä tarvitse olla kirjaimellisesti). Ja kuten arvosteluissa ja muuallakin on sanottu niin peli on huomattavasti järkevämpi pelata läpi tehostetuilla aseilla ja "taskulamppu aseisiin kiinni"- modilla. Todellakin erittäin näyttävä ja tunnelmallinen peli, joka tosin ainakin puolessavälissä toisti itseään liikaa, loppupuolella peli onneks vähän piristy. Ei aivan vanhojen Doomien tapainen ilmiö, mutta todellakin nykypäivän kirkkainpaan kärkeen sijoittuvaa paukuttelua.
tallennettu

Joni Ahonen -
Serpent Pictures

"Sepä se!"
Ishmael
Moderator
Ihmemies

tkx24@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #21 : Lokakuu 22, 2004, 18:07:23 »

Hmmm... kokoversiossa taskulamppunappi sahaa edellistä asetta ja taskaria, toimiihan tuo, on vain vähän hidas, kun hipsii jossakin pimeässä ja yhtäkkiä nurkan takaa hyppää joku örvelö, niin ei muuta kuin haulikkoa peliin ja sokkona tulipalloja kohti räiskimään.. mutta se on kivaa Hymyilee

Joo, ei ne nyt ihan kirjaimellisesti seinistä tule, vaan ihan samalla lailla kuin vanhoissakin, eli luukkuja aukeaa, ja sieltä työntää porukkaa Hymyilee leveästi

Missäköhän minä siinä edes olen..? No, Plasma Rifle on tosiaa ehkä pienoinen petymys...
tallennettu

Tommi Kivistö,
Serpent Pictures
Zathor
Vieras
« Vastaus #22 : Lokakuu 22, 2004, 21:12:54 »

Mun mielestä se on ihan pirun jännä peli. Aina (tai melkein aina) kun siinä tulee uusia örvelöitä niin tulee joku jännittävä välivideo ja jännittävää musiikkia kuuluu ja koskaan ei tiedä onko se örkki sitten helppo vai paha vastus.

Esim. stryffelisika kun tuli ja rummutus soi ja se juoksenteli ovea päin sai sellaset vibat meitsin housuihin, että HUH Hymyilee leveästi
Ja jos joku ei tajunnut mitä örvelöä tarkoitan kun en tiedä onko niillä varsinaisia oikeitakaan nimiä niin tarkotin sitä vaalean punasta porsasta joka tulee sieltä jonkun kaiteen yli ja se on kolmas uusi vastus (1.invat 2.fireman 3.stryffelisika).
tallennettu
Ishmael
Moderator
Ihmemies

tkx24@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #23 : Lokakuu 22, 2004, 22:00:14 »

Ne sotilaat leinee yhä totella nimeä "Posessed human", tulipallojen viskelijä on "Imp", ja se tryffelisika on joko pahuksen kehittyty zombie tai sitte se on "Demon"... edelliisten perusteella tuon päättelen. Mitäköhän tämän mallin Pain Elementalit tekee? Kuinkahan monta vihollista Doom 2:esta on otettu mukaan, ja montakohan uutta on lisätty... Revenantteja ainakin on... ja taitaa olla "Mancubus"ksiakin... no joo...

Mutta kyllä, pirun jännä peli Hymyilee leveästi Arvostelut mitä olen lukenut ja kuullut ei kyllä ihan ole oikealla tasolla. Kaikkialla puhutaan että "ei tarpeeksi pelottava" tai "ei tarpeeksi jännittävä" mutta prkl, kyllä on vuoden paras peli...
tallennettu

Tommi Kivistö,
Serpent Pictures
Zathor
Vieras
« Vastaus #24 : Lokakuu 22, 2004, 22:37:18 »

JEAH! Vuoden paras peli tähän saakka.. Ootetaan nyt ens kuun 17. päivää vielä! MAHwHWMAhwamhwAMhawMHAW! Iskee silmää
tallennettu
Godlike
Team member
Ihmemies

joni_ahonen@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #25 : Lokakuu 24, 2004, 19:50:44 »

kyseinen stryffelisika totteli vanhoissa Doomeissa nimeä Pinky Demon. Itse petyin aseissa eniten BFG:hen, ei tuottanut samanlaista nautintoa ampua huoneen tyhjentävää kutia kuin alkuperäisissä Doomeissa. Vihulaisista mainitsen sen verran että suurimmat paniikkikohtaukset oon saanu niistä hämppyreistä Näyttää kieltä Voi lol niiden kanssa ku ne osaa olla ärsyttäviä. Mutta selvästi suurimman vaikutuksen tekivät legendaariset Hell Knightit. Tässä muuten listaus alkuperäisten Doomien vihollis kaartista (taustalla legendaarista musiikkia) www.easton.demon.co.uk/doom/monster.htm.
tallennettu

Joni Ahonen -
Serpent Pictures

"Sepä se!"
Ishmael
Moderator
Ihmemies

tkx24@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #26 : Lokakuu 25, 2004, 08:11:11 »

Hell Knighetjä minä siellä pelolla odotan, ja BFG:tä kaipailen, jossain sielläpäin missä minä nyt olen, se on lukittuna johonkin toimistoon... onkohan uusimmassa mukana Cyberdemoneja  Järkyttynyt älkää kertoko....
tallennettu

Tommi Kivistö,
Serpent Pictures
Ishmael
Moderator
Ihmemies

tkx24@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #27 : Marraskuu 01, 2004, 13:32:02 »

Hmmm... jep, Hell Knightit ovat aika pelottavia, sarvet niiltä kyllä puuttuu. Tuo listaus kusee jossain määrin, kaikki kuvaukset on napsittu suoraa virallisesta Doom FAQista, ja on Heavy Weapons Duden kohdalle kirjoitettu että "Commando"...

Tuli ein tenkkapoo... millä ihmellä minä tuon Guardianin lopetan? Ne seakerit pitää särkeä, mutta pitääkö sitä teloa kun se hommaa lisää lentäviä taskulamppuja vai pitääkö niitä lentäviä taskulamppuja hajottaa niin kauan ettei niitä enää tule..?
tallennettu

Tommi Kivistö,
Serpent Pictures
Godlike
Team member
Ihmemies

joni_ahonen@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #28 : Marraskuu 01, 2004, 15:06:46 »

Eiköhän siihen tehonnut sama kuin melkein mihin vain, anna BFGn laulaa ilman turhaa ajattelua. Mä keskityin päättömästi ampumaa aina bosseja ja kyllä ne siitä kaatusivat ^^
tallennettu

Joni Ahonen -
Serpent Pictures

"Sepä se!"
Ishmael
Moderator
Ihmemies

tkx24@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #29 : Marraskuu 01, 2004, 15:16:25 »

ööö... ei oo BFGtä.... :O
tallennettu

Tommi Kivistö,
Serpent Pictures
Sivuja: « 1 2 3 » Tulostusversio 
Serpent Pictures  |  Finnish  |  Yleinen keskustelu (Valvoja: Ishmael)  |  Aihe: PROG4M3R ja ÜBER 1337 PELIT!!! « edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!