Serpent Pictures
Etusivu :: Tietoa :: Projektit :: Vieraskirja

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Toukokuu 23, 2013, 22:37:39

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Tunnukset, joilla ei ole oltu kirjautuneina yli 180 päivään, poistetaan kahden viikon kuluttua sähköposti-ilmoitusviestin lähetyksestä.
Zathor valvoo tilannetta!
4066 viestiä 163 aihetta kirjoittanut 14 jäsentä
Uusin jäsen: Masselhoff
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
Serpent Pictures  |  Finnish  |  Yleinen keskustelu (Valvoja: Ishmael)  |  Aihe: PROG4M3R ja ÜBER 1337 PELIT!!! « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 » Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: PROG4M3R ja ÜBER 1337 PELIT!!!  (Luettu 4420 kertaa)
Zathor
Vieras
« : Lokakuu 19, 2004, 15:44:44 »

Eli tänne niitä mahtavia pelejä yms.
Mukaan voi tunkea peleistä arvosteluja kommentteja ja kuvia ja kotisivuja ja jos kyseessä on freeware peli niin vaikka LATAUSLINKKI!

Medal of Honor: Pacific Assault julkaistaan muuten 17. Marraskuuta 2004. Ja nimensä mukaan sehän on sitä samaa Medal of Honoria, mutta uusin graffoin ja kujein. Yksinpeli demon voi ladata Pacific Assaultin kotisivulta http://www.eagames.com/official/moh/pacificassault/us/home.jsp

Muuta en voi sanoa ku, että vaikuttaa erittäin lupaavalta peliltä Hymyilee

-EDIT-

Ja jos joku ei tiedä millaisia Medal of Honorit ovat niin ne ovat RÄISKINTÄPELEJÄ (Reizkan mieliksi en sano sotapeli Näyttää kieltä)
tallennettu
Hullu_Reizka
Ihmemies

Gotta ride my bicycle!

arihuuskonen@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #1 : Lokakuu 19, 2004, 17:18:14 »

Operation Flashpoint
Se on PARAS!
Mahtavaa toimintaa, mahtava fiilis, mahtavat ajoneuvot, mahtavat aseet, täysin modifioitavissa, mahtava tehtävä editori.. kaikki niin mahtavaa
Ja mahtavat modit.
tallennettu
Godlike
Team member
Ihmemies

Keep It Real, Keep It Finnish

joni_ahonen@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #2 : Lokakuu 19, 2004, 18:31:18 »

Itse en lähde sanomaan mikä olisi paras, vaan mainitsempa pari peliä jotka minua koskettavat.

Call of Duty (+United Offensive) - Kyllä, näin on päässyt käymään. Erittttttäin hyvä ja otteessaan pitävä peli. Yksinpeli on loistava ja moninpeli loistavampi. Ilmestymisestä asti lähes päivittäin olen jaksanut tätä edes hetken pelata (johtuen siitä että pitää pitää taidot tallella).

Splinter Cell: Pandora Tomorrow - Hiipimistä, mikäs sen hauskempaa. Miksi tappaa kun voi jättää tappamatta, siinä hyvin luonnehdittu tätä peliä. Yksinpelin juoni on loistava, äänimaailma myös. Pelattavuus on 10+. Mukana tietty hitsin huvittava moninpeli, vaikkakin vain 4 pelaajaa samaan aikaan Surullinen

vaan mitäpä odotan hartaasti...

Brothers in Arms - Todella vakuuttavan näköinen sotapeli (jotka purevat minuun). Itse en paljolti tästä osaa sanoa mutta surffatkaa osoitteeseen www.brothersinarmsgame.com/teaser/index.php. Jees poks, näillä eväillä tänään...

tallennettu

Joni Ahonen -
Serpent Pictures

"Sepä se!"
Zathor
Vieras
« Vastaus #3 : Lokakuu 19, 2004, 18:52:59 »

Operation Flashpoint
Se on PARAS!
Mahtavaa toimintaa, mahtava fiilis, mahtavat ajoneuvot, mahtavat aseet, täysin modifioitavissa, mahtava tehtävä editori.. kaikki niin mahtavaa
Ja mahtavat modit.

Ahaahahha LOL! Virnistää

Call of Duty (+United Offensive) - Kyllä, näin on päässyt käymään. Erittttttäin hyvä ja otteessaan pitävä peli. Yksinpeli on loistava ja moninpeli loistavampi. Ilmestymisestä asti lähes päivittäin olen jaksanut tätä edes hetken pelata (johtuen siitä että pitää pitää taidot tallella).

Tonzahan tosta varmaan on jo mulle paljon koittanut selittää, mutta en vissiin oo tajunnu tai en muista kun CoD:hen tuli joku ihme modi niin onko tuo United Offensive modi vai lisäosa? Itse oon nyt viime aikoina aika rankasti ounannut eri servereillä CoD:ta ja mulla oli siis yhel servul niiku 37 frägiä ja 2 kuolemaa. Toinen kuolema tuli siitä kun en huomannut bazooka miestä joka tähtäsi mua naamaan metrin etäisyydeltä ja toista en muista (tais olla vaan huonoa tuuria).

Brothers in Arms - Todella vakuuttavan näköinen sotapeli (jotka purevat minuun). Itse en paljolti tästä osaa sanoa mutta surffatkaa osoitteeseen www.brothersinarmsgame.com/teaser/index.php. Jees poks, näillä eväillä tänään...

Vissiin kaveritkin kehunut aika paljon tuota kyseistä peliä. Ainakin uskon sen olevan tuo peli, mutta enpä ole demoa koittanut ja jostain syystä kiinnostus lakkautunu vähän kaikkii uusiin peleihin kun tullut jo vuosi tuota Pacific Assaultia odoteltua. Kait se on aitona sitten hommattava jos muutkin hommaa Hymyilee
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 19, 2004, 18:55:28 kirjoittanut Zathor » tallennettu
AJA
Administrator
Mace Windu, Windu, Mestari Windu, Jedimestari Windu

aki_ahonen@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #4 : Lokakuu 19, 2004, 18:57:52 »

No, täytyy sanoa, että paras peli mitä tässä tämän vuoden aikana on tullut väännettyä on... Knights of the Old Republic... Alku oli vähän että "blää, blää, blää, jäkä, jäkä, jäkä. Ei kiinnosta hei oikeesti." mutta sitten kun KOTORin valtaisa maailma sai tukevan otteen niin se oli menoa... Varmaan sitä tuli melkeinpä joka päivä keskimäärin 3-5h pelattua... Kun sen kerran aloittaa, on paha saada se hiiren osoitin quit game -valinnan päälle. Se oli kyllä loistava peli. En ole varmaankaan koskaan pelannut mitään muuta peliä noin innokkaasti. 40h siihen sen läpäisemiseen sitten kului. Toinen minkä olen innokkaasti läpi pelannut oli Max Payne... sekin oli laadukas kokemus, mutta joo... Pitää varmaan se Max2 jossain vaiheessa tarkistaa...
tallennettu

“And you'll be dazed by the haze of blazing praise, arrays of ways to rephrase those were the days.”

Aki Ahonen,
Serpent Pictures
Godlike
Team member
Ihmemies

joni_ahonen@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #5 : Lokakuu 19, 2004, 19:59:36 »

Tonzahan tosta varmaan on jo mulle paljon koittanut selittää, mutta en vissiin oo tajunnu tai en muista kun CoD:hen tuli joku ihme modi niin onko tuo United Offensive modi vai lisäosa? Itse oon nyt viime aikoina aika rankasti ounannut eri servereillä CoD:ta ja mulla oli siis yhel servul niiku 37 frägiä ja 2 kuolemaa. Toinen kuolema tuli siitä kun en huomannut bazooka miestä joka tähtäsi mua naamaan metrin etäisyydeltä ja toista en muista (tais olla vaan huonoa tuuria).
Kyllä, virallinen lisäosa, taattua laatua. Ja joo, muuta en voi sano ku että bazookaa ei tueta, kyllon kakka servu jos sitä pitävät päällä ^^ mutta elämä on laiffii.
tallennettu

Joni Ahonen -
Serpent Pictures

"Sepä se!"
Hullu_Reizka
Ihmemies

Gotta ride my bicycle!

arihuuskonen@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #6 : Lokakuu 19, 2004, 22:35:28 »

No, täytyy sanoa, että paras peli mitä tässä tämän vuoden aikana on tullut väännettyä on... Knights of the Old Republic... Alku oli vähän että "blää, blää, blää, jäkä, jäkä, jäkä. Ei kiinnosta hei oikeesti." mutta sitten kun KOTORin valtaisa maailma sai tukevan otteen niin se oli menoa... Varmaan sitä tuli melkeinpä joka päivä keskimäärin 3-5h pelattua... Kun sen kerran aloittaa, on paha saada se hiiren osoitin quit game -valinnan päälle. Se oli kyllä loistava peli. En ole varmaankaan koskaan pelannut mitään muuta peliä noin innokkaasti. 40h siihen sen läpäisemiseen sitten kului. Toinen minkä olen innokkaasti läpi pelannut oli Max Payne... sekin oli laadukas kokemus, mutta joo... Pitää varmaan se Max2 jossain vaiheessa tarkistaa...

Sinun pitäisi kokeilla Elder Scrolls, Morrowindiä. Vähän kuten Kotor, mutta pelitunteja on LOPUTTOMASTI, sekä pelimaailma on monenkymmen kertainen kotoriin verrattuna. Todella loistava ja tunnelmallinen peli.
tallennettu
Zathor
Vieras
« Vastaus #7 : Lokakuu 19, 2004, 23:18:49 »

Sinun pitäisi kokeilla Elder Scrolls, Morrowindiä. Vähän kuten Kotor, mutta pelitunteja on LOPUTTOMASTI, sekä pelimaailma on monenkymmen kertainen kotoriin verrattuna. Todella loistava ja tunnelmallinen peli.

Aikoinaan koitin sitä peliä ja vaikutti oikein jännältä ja grafiikkakin oli kiitettävää.. Lisäjännitystä toi joku iso örvelö joka lähti yhtäkkiä jahtaamaan kun hihhuloin väärässä paikassa väärään aikaan. Selvisin kuitenkin pakenemalla kaupunkiin jolloin vartijat tappoi sen. Oikein jännä peli ja minäkin suosittelen sitä! Hymyilee
tallennettu
AJA
Administrator

aki_ahonen@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #8 : Lokakuu 19, 2004, 23:26:19 »

Itse asiassa kokeilin sitä kerran, mutta kun ei alku ollut kiinnostava eikä se tuntunut jotenkaan kivalta sillee ni en jaksanut. Pitäis kyllä olla kiinnostava alku. KOTORissa auttoi se puskemaan eteenpäin, että se oli SW-peli... Tuossa taas ei oikee mikään. Se käyttöliittymäkin oli niin "outo" ja semmosta... Enkä oo koskaan oikee muutenkaan ollu roolipeleistä kiinnostunu... kauhistuin oikee ku kuulin joskus miljoonia vuosia sitten että KOTORista tuleekin roolipeli... No, mutta se oli hyvä homma. Ehkä vielä joskus oikee yritän paneutua tuohon morrowindiin... saa nähä... tai sit ei... ku en muutenka juurikaan pelaile.
tallennettu

“And you'll be dazed by the haze of blazing praise, arrays of ways to rephrase those were the days.”

Aki Ahonen,
Serpent Pictures
Godlike
Team member
Ihmemies

joni_ahonen@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #9 : Lokakuu 20, 2004, 12:28:13 »

Roolipelithän ovat huippuja (joo, tää mun mielipide). Ennenkaikkea (konsolipuolelle menee) Final Fantasy sarja, siinä (niissä) on kaikki kohdallaan, pelattavaa riittää, juoni on huippuluokkaa, äänimaailma on täydellinen, taistelut viihdyttäviä. Yhtäkään tämän sarjan peliä en ole, enkä tule missaamaan. Nyt kiihkeästi jo XII osaa odotellen... PCn roolipeleistä suosittelen Falloutteja ^^
tallennettu

Joni Ahonen -
Serpent Pictures

"Sepä se!"
Ratboy
Vieras
« Vastaus #10 : Lokakuu 20, 2004, 18:58:41 »

Roolipelithän ovat huippuja (joo, tää mun mielipide). Ennenkaikkea (konsolipuolelle menee) Final Fantasy sarja, siinä (niissä) on kaikki kohdallaan, pelattavaa riittää, juoni on huippuluokkaa, äänimaailma on täydellinen, taistelut viihdyttäviä. Yhtäkään tämän sarjan peliä en ole, enkä tule missaamaan. Nyt kiihkeästi jo XII osaa odotellen... PCn roolipeleistä suosittelen Falloutteja ^^

Yhdyn tuohon.Final fantasyt ovat loistavia!Osat VII ja IX ovat mielestäni parhaat.Final fantasyissä on onnistuttu aina tarinan ja hahmojen osalla poikkeuksellisen hyvin(paitsi osissa X ja VIII).Myös tunnelmaa luovat musiikit ovat suuri osa noita pelejä.Empä nykyään paljon muita pelejä pelailekaan.Koneella pääasiassa irkkaan ja lueskelen eri foorumeita Hymyilee leveästi
tallennettu
Hullu_Reizka
Ihmemies

Gotta ride my bicycle!

arihuuskonen@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #11 : Lokakuu 20, 2004, 19:40:02 »

AJA: Kokeile morrowindiä toki uudelleen. Toivotaan että pelaamisen innostusta ei sinulla tappanut waretettu peli. Itse ainakin ostan yleensä kaikki pelit, paljon suurempi fiilis niitä pelatessakin.
tallennettu
AJA
Administrator

aki_ahonen@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #12 : Lokakuu 20, 2004, 23:55:54 »

Syy varmaan oli se että kokeilin sitä heti KOTORin läpäistyäni. Vähän niinku lisää samaa hupia... Mutta se olikin niin erilainen ja outo, että pelästyin ja poistin koko roskan.
tallennettu

Aki Ahonen,
Serpent Pictures
Tonza
Padawan
**

Profiili
« Vastaus #13 : Lokakuu 21, 2004, 15:09:47 »

CoD on ihan jees kun taas pitkästä aikaa ensimmäistä kertaa on tullut pelattua sitä. (tiedän, että lause on hieman vaikeasti ymmärrettävä)

Ja Warcraft III on myäs kiva. Varsinkin Frözen thröön.
tallennettu

Godlike
Team member
Ihmemies

joni_ahonen@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #14 : Lokakuu 21, 2004, 15:42:14 »

Jees poks Warcraftit on kans tosi hotteja, ja yleensä strategia pelit on mukavaa ajan vietettä. Muuten muuten, Tonza ja Zathor, bongaako teitä koskaan joltain tietyltä servulta pelailemassa CoDia, nimimerkit? Tonza ja Zathor?
tallennettu

Joni Ahonen -
Serpent Pictures

"Sepä se!"
Sivuja: 1 2 3 » Tulostusversio 
Serpent Pictures  |  Finnish  |  Yleinen keskustelu (Valvoja: Ishmael)  |  Aihe: PROG4M3R ja ÜBER 1337 PELIT!!! « edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!