Serpent Pictures
Etusivu :: Tietoa :: Projektit :: Vieraskirja

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Marraskuu 12, 2019, 23:40:52

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Tunnukset, joilla ei ole oltu kirjautuneina yli 180 päivään, poistetaan kahden viikon kuluttua sähköposti-ilmoitusviestin lähetyksestä.
Zathor valvoo tilannetta!
4191 viestiä 166 aihetta kirjoittanut 14 jäsentä
Uusin jäsen: Masselhoff
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
Serpent Pictures  |  Finnish  |  Kilpailut / muu puuhastelu  |  Aihe: Phötärikisa - South Park hahmo « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Phötärikisa - South Park hahmo  (Luettu 3115 kertaa)
Zathor
Vieras
« : Syyskuu 23, 2004, 09:41:54 »

Eli tarkoituksena on ensin luoda oma South Park hahmo sivulla http://southparkstudios.com/games/create.html ja sen jälkeen editoida sitä Photoshopilla (tai jollain muulla kuvankäsittelyohjelmalla). Tarkoitus on saada kuvasta mahdollisimman hauskan näköinen ja sen on myös samalla kuvattava teitä itseään.

Eli mitä rumemman ja oksettavamman näkösen örvelön teette kuvaamaan itseänne, sen paremmat pisteet saatte.
Kilpailun loppumispäivä on 1 viikko ensimmäisen osallistujan osallistumisen jälkeen (eli topicissa oleva päivämäärä saattaa muuttua)

OBJEKTIT joita on pakko käyttää hahmon teossa:
Body, hands, legs, head (osia saa kyllä sitten editoida photoshopilla, jotta niistä tulisi "muodokaammat")
Silmät, hiukset, suun yms. saa itse piirtää vaikka paintilla jos tarpeellista... Muitakin objekteja saa käyttää.

Parhaan tekeleen valitsen minä ja voittaja saa tehdä uuden kilpailun Hymyilee

PS. Jos kyseinen linkki ei jostain syystä toimi niin ilmoittakaa siitä minulle.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2004, 20:48:59 kirjoittanut Zathor » tallennettu
Ishmael
Team member
Ihmemies

tkx24@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : Syyskuu 23, 2004, 21:05:49 »

Kyllähän tähän näyttäisi olevan parin kuukauden kehitystyö upotettu... Näyttää kieltä
tallennettu

It's a fine line, between stupid and clever.

Tommi Kivistö,
Serpent Pictures
Zathor
Vieras
« Vastaus #2 : Syyskuu 24, 2004, 07:13:15 »

Jeah. Eikun tekemään ukkeleita.

Oisinhan tietenkin voinut tehdä "valmiin" SouthPark ukkelin tuolla joka sisältää nuo 4 "objektia", mutta en kehdannut koska ajattelin, että sitten kaikilla tulisi aikalailla samanlaisia töitä. Mutta nyt kun tarkemmin ajattelee niin etteköhän jotain saa aikaan jos teen valmiinakin, mutta en osaa päättää annanko itse teidän tehdä tuolla hahmon vai en Näyttää kieltä

AJA sano sinä! Periaatteessa voisi olla järkevämpää, että minä teen, mutta jos te teette niin siitä tulee persoonallisempi ja parempi Hymyilee
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 24, 2004, 08:27:47 kirjoittanut Zathor » tallennettu
AJA @ koulu
Vieras

Sähköposti
« Vastaus #3 : Syyskuu 24, 2004, 08:36:21 »

Annoit jo säännöt, älä rupea muuttelemaan mitään enää kesken kisan.
tallennettu
Zathor
Vieras
« Vastaus #4 : Syyskuu 24, 2004, 08:45:19 »

Jeah.. Samaa mieltä. Päästään kaikki helpommalla (ainakin minä).
tallennettu
Sivuja: 1 Tulostusversio 
Serpent Pictures  |  Finnish  |  Kilpailut / muu puuhastelu  |  Aihe: Phötärikisa - South Park hahmo « edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!